تازه های صنعت یخچال و فریزر

انواع ورق در ساخت یخچال – فریزر ایستاده صنعتی

یخچال و فریزر ایستاده

ورق در یخچال سازی

یکی از پارامترهای مهم در ساخت و تولید یخچال ایستاده صنعتی ورق فلزی استفاده شده در بدنه آن می باشد. انواع ورقی که در ساخت و تولید یخچال ایستاده صنعتی استفاده می گردد، به شرح زیر می باشد:

  • استیل 304 (نگیر): ورق استیل 304 یا بهیکی از پارامترهای مهم در ساخت و تولید یخچال ایستاده صنعتی ورق فلزی استفاده شده در بدنه آن می باشد. اصطلاح نگیر، یکی از ورق های شایعه در ساخت و تولید یخچال و فریزر می باشد. قطعا ورق استیل 304 بهترین انتخاب برای ساخت و تولید یخچال می باشد، ولی قیمت بالای آن مانع استفاده گسترده این ورق در کارخانجات صنعتی ساخت یخچال می گردد.
  • استیل 430 (بگیر): ورق استیل 430 یا همان بگیر، یکی از انتخاب های رایج در ساخت یخچال های کارگاهی می باشد. زیرا قیمت متعادل تری نسبت به ورق استیل 304 داشته و از طرف دیگر برای تولید کننده ارزش و آورده بیشتری دارد.
  • ورق گالوانیزه: رایجترین ورق در ساخت یخچالهای صنعتی ورق گالوانیزه می باشد که معمولا یک طرف آن دارای روکش رنگ کوره ای می باشد. هم زنگ نمی زند و هم از قیمت قابل قبولی برخوردار بوده و تعادل را در همه جهات حفظ می نماید.
  • ورق فولادی: ورق فولادی یا ورق آهنی که در بازار به ورق رنگی نیز شهرت دارد، به صورت عمده در ساخت یخچالهای صنعتی با گرید کیفی پایینتر استفاده می گردد.

درباره صنایع برودتی حسینی

صنایع برودتی حسینی که در حوزه ساخت و تولید یخچال و فریزرهای صنعتی گام های استواری در حوزه کیفیت و کمیت برداشته است، از تمامی ورق های فوق بنا به سفارش مشتریان در ساخت و تولید یخچال و فریزرها استفاده می نماید.

امام عموم مصرف این گروه صنعتی ورق گالوانیزه کاشان می باشد، که از کیفیت مناسبی برخوردار بوده و می توان گفت بالاترین درجه کیفی را در حال حاضر بین کارخانجات فولاد سازی دارد.

قطعا برای ساخت یخچال و فریزرهای ایستاده و همچنین فریزرهای خوابیده استفاده از ورق رنگی بسیار مخاطره برانگیز است، زیرا بعد از هر خراش کوچکی از همان نقطه فرآیند اکسیداسیون یا همان زنگ زدن رخ داده و یخچال دچار پوسیدگی موضعی می گردد.

صنایع برودتی حسینی تولید کننده انواع یخچال و فریزرهای صنعتی با کیفیت ممتاز و خدمات پس از فروش در خدمت هموطنان عزیزمان می باشد.یخچال و فریزر ایستاده

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *